Therapie Vught - Josie van Dijk

Bekijk hier de profielen van onze angstpsychlogen.

Therapie Vught - Josie van Dijk

door Beheerder » di 11 jun 2013, 10:40

Ik ben Josie van Dijk, Therapie Vught is mijn praktijk. Ik werk intuïtief, betrokken en op het dagelijks leven gericht. In de behandeling gaan we op zoek naar ervaringen waaruit nieuwe of opnieuw gevonden vaardigheden naar voren komen.

Ik reis met je mee en help je inzicht te krijgen en je talenten en kwaliteiten te gebruiken. Zo voel je je uiteindelijk niet alleen beter, maar heb je werkelijk het gevoel je ontwikkeld te hebben.

Je merkt bij jezelf wat je kunt en hoe je met jouw talenten je leven kunt veranderen. De behandeling moet voelen als een positieve ervaring, je ontdekt jezelf als het ware.

Therapie Vught - verfrissende aanpak

Natuurlijk neem ik in het eerste gesprek de tijd om jouw verhaal goed te leren kennen, maar we gaan ook direct aan de slag. Je zal zien dat we heel snel tot de kern komen en ik je eigenlijk vrijwel direct kan helpen.

Cliënten vinden mijn aanpak verfrissend en zeggen vooral de laagdrempeligheid te waarderen: we kunnen over alles praten.

Een behandeling bij mij is altijd een behandeling op maat. Ik ga uit van je klacht of vraag, maar ook van je kwaliteiten en eigenschappen waarover jij beschikt. Maatwerk dus. De aanpak is heel concreet. We gaan aan het werk en komen er, in redelijk korte tijd achter wat wel en niet werkt en wat dat met je doet. Het belangrijkste van de behandeling is dat je het écht zelf doet.

Angstpsychologen.nl

Als je een vraag hebt. Dan kun je deze aan 1 van onze psychologen stellen. Ga dan naar stel je angst vraag.

Heb je behoefte aan een persoonlijk gesprek met mij? Neem dan contact op met Therapie Vught - Josie van Dijk
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar Onze angst psychologen