Therapie Papendrecht - Betty Verhoek

Bekijk hier de profielen van onze angstpsychlogen.

Therapie Papendrecht - Betty Verhoek

door Beheerder » wo 28 jan 2015, 13:44

Ik ben Betty Verhoek, Therapie Papendrecht is mijn praktijk.

Mensen denken wel eens: Als ik nee zeg, dan kwets ik de ander. Maar de relatie is juist veel fijner als je op tijd nee zegt, voor jezelf en voor de ander. Dat laat ik iemand dan ervaren in plaats van dat ik het vertel.

Ik vraag je dan bijvoorbeeld of je een kussen voor me wil vasthouden. En daarna nog één en daarna nog één. Ja dat wil je allemaal wel doen, het lijkt een kleine moeite. Maar op een gegeven moment sta je daar met een berg waar je niet meer overheen kunt kijken. Dan is dat veel te veel geworden. Ik vraag dan: "Hoe voel je je nu?" Zo laat ik je ervaren wat het met je doet als je geen nee zegt.

Wat ik veel van mijn cli√ęnten terug hoor is dat ze zo'n ervaring meenemen naar het dagelijks leven. "Ik zag mezelf in gedachten weer met die berg kussens staan." Deze beelden grijpen veel sneller en dieper op je in dan dat woorden kunnen doen.

Angstpsychologen.nl

Als je een vraag hebt. Dan kun je deze aan 1 van onze psychologen stellen. Ga dan naar stel je angst vraag.

Heb je behoefte aan een persoonlijk gesprek met mij? Neem dan contact op met Therapie Papendrecht - Betty Verhoek
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar Onze angst psychologen