Therapie Diemen

Bekijk hier de profielen van onze angstpsychlogen.

Therapie Diemen

door Beheerder » do 26 feb 2015, 11:45

Je merkt dat ik actief luister en je help op verhaal te komen. Je verhaal is belangrijk voor me; het is het vertrekpunt. Meestal kan ik na zo’n eerste gesprek al vrij duidelijk maken wat ik denk dat we kunnen bereiken. Ik geef helder aan wat haalbaar is en waar je je doelen wellicht moet bijstellen.

Betrokken begeleiding
Jij staat centraal tijdens de behandeling van Therapie Diemen. Je bepaalt de vorm van de behandeling, het tempo en hoe je de stappen zet. Ik ben bij alle stappen bij je en geef je nieuwe inzichten. Ik geef je steun, ik spiegel, confronteer en ben je klankbord.

We bespreken wat je beleeft, wat je wilt en kunt doen. Soms trekken we er op uit, met een wandeling, of, als je wilt met een bezoek bij jou thuis. Bij alles wat we doen geldt: wat je past, dat gaan we doen.

Jouw behandeling
Het gaat om jou, het gaat over jou en jij gaat het allemaal doen. Jij bepaalt hoe de behandeling vorm krijgt, het tempo dat we maken en hoe je de stappen zet. Ik geef je perspectief, nieuw licht op jezelf, ruimte, alternatieven en ook vaak een spiegel of klankbord.

We praten veel; analyseren, krijgen inzicht. Maar we kunnen er ook op uit trekken; bijvoorbeeld voor een wandeling en als je wilt kan ik ook op gezinsbezoek komen. Ik zal verschillende mogelijkheden aanbieden. En ook hier geldt: wat bij jou past, dat gaan we doen.

Angstpsychologen.nl
Als je een vraag hebt. Dan kun je deze aan 1 van onze psychologen stellen. Ga dan naar stel je angstvraag.

Heb je behoefte aan een persoonlijk gesprek met mij? Neem dan contact op met Therapie Diemen.
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar Onze angst psychologen