Psychotherapie Wageningen

Bekijk hier de profielen van onze angstpsychlogen.

Psychotherapie Wageningen

door Beheerder » di 07 jan 2014, 12:10

Psychotherapie Wageningen is mijn praktijk. Ik heb een kleine en persoonlijke praktijk. Met niet te veel cliënten. Dat doe ik bewust, want ik wil dat beetje extra kunnen geven. Ik wil dat je me altijd kunt bellen of mailen, en dat ik dan tijd voor je heb. Dat is belangrijk voor me – aandacht kunnen geven.

Mijn cliënten gaan me aan het hart. Naast dat ik mijn vak versta, weet ik ook wat het is om mens te zijn, om het zwaar te hebben en je machteloos te voelen. Ik wil zeker weten dat mijn cliënten begrijpen dat ik er voor ze ben.

Ons eerste gesprek - jij staat centraal

De eerste keer dat we afspreken, maken we vooral kennis. In de regel zit het cliënten allemaal heel hoog en is het fijn om er (eindelijk) eens helemaal over te vertellen. Je merkt dat ik actief luister, je onverdeelde aandacht en ruimte geef en dat ik echt precies wil weten wat er allemaal speelt en wat de achtergronden zijn. Ik vraag soms door en diep onderwerpen uit.

Het draait helemaal om jou. En dat zal zo blijven. Ik zal willen weten wat je vraag is; wat je wilt veranderen of bereiken.

Daarna vertel ik je wat ik voor je kan doen. Ik leg je uit hoe ik denk dat onze gesprekken gevolg krijgen en wat thema’s zijn op weg naar het bereiken van je doel.

Psychotherapie Wageningen - ik ben er voor jou

Je merkt dat ik actief luister, je onverdeelde aandacht en ruimte geef en dat ik echt precies wil weten wat er allemaal speelt en wat de achtergronden zijn.

Angstpsychologen.nl

Als je een vraag hebt. Dan kun je deze aan 1 van onze psychologen stellen. Ga dan naar stel je angst vraag.

Heb je behoefte aan een persoonlijk gesprek met mij? Neem dan contact op met Psychotherapie Wageningen
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar Onze angst psychologen