Psycholoog Tilburg - Peter Weijmer

Bekijk hier de profielen van onze angstpsychlogen.

Psycholoog Tilburg - Peter Weijmer

door Beheerder » ma 23 feb 2015, 11:33

Ik ben Peter Weijmer, werkzaam bij Psycholoog Tilburg.

In principe behandel ik iedereen die op een bepaalde manier vastloopt en kortdurende hulp nodig heeft. Dan kun je denken aan bijvoorbeeld verliesverwerking, stressklachten, angstklachten, trauma's, gezinsproblematiek, agressie en impulsbeheersing.

Jouw verhaal is belangrijk
Ik stem een behandeling bij Psycholoog Tilburg altijd af op jouw behoeften. Ik plan bijvoorbeeld blokuren in, omdat ik dan je hele verhaal in één keer kan horen. Mijn kracht is dat ik de tijd neem. Als ik kijk naar een doorsnee praktijk, en iemand wordt tien minuten voor het eind heel emotioneel, dan is er eigenlijk geen tijd om daar mee verder te gaan. Die tijd neem ik wel. Het hoeft niet af in drie kwartier, het mag van mij ook in twee uur. En als we na een half uur klaar zijn, dan is dat ook goed.

Daarnaast besteed ik ontzettend veel aandacht aan veiligheid en vertrouwen, en zoek ik naar andere manieren zodat jij je verhaal bij mij kan doen. Vind je het prettig om naar buiten te gaan? Prima, dan gaan we samen een stukje wandelen. Ik kijk naar wat jij nodig hebt en luister vooral heel erg veel.

Angstpsychologen.nl
Als je een vraag hebt. Dan kun je deze aan 1 van onze psychologen stellen. Ga dan naar Stel je Angstvraag.

Heb je behoefte aan een persoonlijk gesprek met mij? Neem dan contact op met Psycholoog Tilburg - Peter Weijmer
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar Onze angst psychologen