Psycholoog Rotterdam

Bekijk hier de profielen van onze angstpsychlogen.

Psycholoog Rotterdam

door Beheerder » ma 18 nov 2013, 08:26

Psycholoog Rotterdam is mijn praktijk. Zonder je gezien te hebben kan ik je vertellen dat je klacht of vraag de moeite van het bespreken waard is. Dat komt: om op deze website te komen, heb je er al een heel traject opzitten; je weet dat iets je dwars zit, je realiseert je dat je dit niet alleen kunt en je bent in actie gekomen om te gaan zoeken.

Je kunt het even niet zelf

Er kan je van alles overkomen in je leven, werk of liefde. Dat kan plotsklaps zijn of het gevolg van jarenlange processen. Het kan je lamslaan, je kunt je beknelt voelen, verloren, moedeloos en bijna altijd heel alleen. Dat komt, de situatie bestaat uit te veel elementen die je, zelf of met vrienden of familie, niet helemaal kunt bevatten. Sterker nog, waarschijnlijk zit je jezelf op onderdelen in de weg.

Vanuit jouw kracht en verantwoordelijkheid, en met de steun, spiegeling en inhoudelijke begeleiding van een psycholoog kun je jouw unieke weg in het leven gaan (her)vinden en gaan vormgeven.

Psycholoog Rotterdam - betrokken en professioneel

Ik werk op een professionele, warme en betrokken manier samen met mijn cliënten. Ik doe dat vooral op basis van gestalttherapie. Daarin wordt onder meer uitgegaan van de samenwerking tussen jou en mij – hoe je je gedraagt in de behandelkamer, hoe je reageert, wat dat met mij doet en hoe dat voor jou voelt.

De meeste cliënten vinden het een heel plezierige manier van werken omdat het concreet is, over het hier en nu gaat en alle, soms abstracte, problemen tastbaar maakt.

Eerste gesprek

Het eerste gesprek is een wederzijdse kennismaking. De meeste tijd ben jij aan het woord. Je geeft aan waar je mee zit, waarom dat nu opspeel en wat je wilt dat er verandert.
Je zult merken dat ik op onderwerpen door zal vragen, je de ruimte geef wat meer uit te wijden. Vervolgens zal ik doorvragen op algemene onderwerpen uit je leven, een beetje voorgeschiedenis, je omgeving, je werk of opleiding enzovoort.

Al met al heb ik aan het einde van het gesprek al vrij goed zicht op ‘de vraag achter de vraag’. Dat wil zeggen: achter elk probleem of problematische situatie schuilt een grotere vraag. Je kunt je misschien wel voorstellen dat als je probleem ‘ik heb een burn-out’ is, de vraag erachter bijvoorbeeld kan zijn ‘hoe vind ik meer balans in mijn leven?’ of ‘is dit wel echt de baan die bij me past?’

Angstpsychologen.nl

Als je een vraag hebt. Dan kun je deze aan 1 van onze psychologen stellen. Ga dan naar stel je angst vraag.

Heb je behoefte aan een persoonlijk gesprek met mij? Neem dan contact op met Psycholoog Rotterdam
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar Onze angst psychologen