Psycholoog Renkum - Margreeth van den Toorn

Bekijk hier de profielen van onze angstpsychlogen.

Psycholoog Renkum - Margreeth van den Toorn

door Beheerder » do 23 apr 2015, 09:01

Ik ben Margreeth van den Toorn, Psycholoog Renkum is mijn praktijk. Hier geef ik behandelingen aan de hand van creatieve en traditionele therapie.

Angsttherapie bij Psycholoog Renkum
Als angsten je leven beheersen is het raadzaam hulp te zoeken. Je wordt immers belemmerd in je dagelijks leven en kan zodoende nooit helemaal jezelf zijn. Daarnaast kunnen angsten invloed hebben op je werk en sociale leven. Psycholoog Renkum helpt je graag van je angsten af.

Om je hierin te begeleiden maak ik gebruik van creatieve therapie en traditionele therapie. Bij creatieve therapie cre√ęer je, en krijg je zodoende inzicht in je innerlijke wereld. Dit is effectief wanneer je het moeilijk vindt om over je gevoelens te praten, hier niet bij kunt komen of uit balans bent.

Als je niet creatief bent aangelegd is het mogelijk om gesprekstherapie te volgen bij Psycholoog Renkum. Naast gesprekstherapie maak ik, op basis van jouw voorkeuren en behoeften, gebruik van therapievormen zoals Cognitieve Gedragstherapie, EMDR, EFT, Hypnotherapie en Korte Oplossingsgerichte Therapie.

Contact
Heb je een vraag over jouw angstklachten? Stel deze dan gratis en anoniem via Stel je angstvraag.

Wil je liever met een psycholoog praten over je klacht? Neem dan contact op met Psycholoog Renkum via 085 - 4014720 of per mail.
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar Onze angst psychologen