Psycholoog Middelburg

Bekijk hier de profielen van onze angstpsychlogen.

Psycholoog Middelburg

door Beheerder » ma 22 apr 2013, 10:08

Psycholoog Middelburg - behandeling op maat
Ik werk met methoden, middelen en technieken die bewezen resultaat hebben. We weten veel over de klachten die ik behandel: stress en burn-out, trauma, rouwverwerking, angstklachtenen relatieproblemen. Er zijn behandelplannen gemaakt, onderzocht en verbeterd.

Aan de andere kant: jij bent niet iedereen. Je hebt unieke kwaliteiten en vaardigheden. In de behandeling gebruiken we die óók. Opgeteld werken we dus met de kwaliteit en zekerheid van beproefde methoden én precies op maat. In mijn ervaring boeken we zo het beste resultaat.

In de behandeling leer je vastgeroeste, automatische en vaak verkeerde gedachten herkennen en doorbreken. Op die manier leer je veel over jezelf en krijg je de ruimte andere keuzes te maken. Met die keuzes verander je stap voor stap ‚ÄĒ en zo groei je van je klacht weg.
De behandeling is kortdurend; we hebben nooit meer dan 15 behandelingen nodig. In de regel is dan de klacht verdwenen, of heb je genoeg om zelf verder te kunnen.

Angstpsychologen.nl

Als je een vraag hebt. Dan kun je deze aan 1 van onze psychologen stellen. Ga dan naar stel je angst vraag.

Heb je behoefte aan een persoonlijk gesprek met mij? Neem dan contact op met Psycholoog Middelburg.
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar Onze angst psychologen