Psycholoog Deventer

Bekijk hier de profielen van onze angstpsychlogen.

Psycholoog Deventer

door Beheerder » di 27 aug 2013, 13:22

Je bent bang. Je weet wel dat het niet hoeft. Het is niet logisch en ergens besef jij je dat ook wel. Maar het verandert er niks aan, je bent toch bang. Sterker nog, je bent bijna altijd bang. Het gevolg is dat je je helen leven erop inricht en in sommige gevallen zelfs in angst voor je angst gaat leven.

Angstklachten, of psychische problemen waar angst ook een onderdeel van is, komen erg vaak voor. Je bent dus zeker niet de enige die er last van heeft. In mijn ervaring komen angstklachten vaak voort uit onzekerheden die mensen soms jarenlang meedragen tot op een punt dat het ze allemaal te veel wordt.

Angstpsycholoog Deventer wil en kan je helpen

Mijn aanpak in het behandelen van angstklachten gaat uit van het principe dat jij zelf in staat bent om je angst(en) te overwinnen. Ik wijs je op jouw sterke punten, hou je een spiegel voor, om jou zo zelf de kracht te laten vinden die je nodig hebt om over je angsten heen te komen.

Een van de mooiste dingen van angstklachtentherapie, is dat wanneer iemand zijn angsten overwint hij of zij daar als mens sterker van wordt. Het voelt gewoon fantastisch om te weten dat je het uiteindelijk allemaal op eigen kracht gedaan hebt.

Neem contact op

Je kan me altijd even bellen of mailen, of kijk ga naar de website van mijn praktijk psycholoog Deventer voor meer informatie.
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar Onze angst psychologen