Psycholoog Den Bosch - Marielle

Bekijk hier de profielen van onze angstpsychlogen.

Psycholoog Den Bosch - Marielle

door Beheerder » ma 23 feb 2015, 12:03

Ik ben Marielle Koek, werkzaam bij Psycholoog Den Bosch.

Ik stimuleer je om vanuit een ander perspectief te kijken naar gebeurtenissen in je leven. Ik werk vanuit een positieve, oplossingsgerichte benadering. Hierbij ga ik niet alleen uit van je klacht, maar van je volledige levensverhaal. Samen exploreren we je gevoelens (ze zijn er niet voor niets!) en je mogelijkheden. Deuren gaan open voor acceptatie, verandering en meer levensvreugde.

Jouw perspectief
Perspectief is een belangrijk begrip voor mij. Ik zeg wel eens: 'Dingen zijn niet wat ze lijken.' Wanneer je perspectief verandert ontstaan er nieuwe wegen, nieuwe mogelijkheden. Op een warme, respectvolle manier bied ik je bij Psycholoog Den Bosch ondersteuning om je leven met een andere blik te onderzoeken en richting te geven.

Dit doen we vanuit een positieve energie: niet alleen de klachten of tekortkomingen worden besproken, maar we kijken ook vooruit. Zo werk ik regelmatig met visualisatie-oefeningen waarbij je een positief moment uit je leven opnieuw leert voelen. Deze manier van werken geeft je een sterk 'richtingsgevoel'. Je ontdekt wat écht belangrijk is in je leven.

Angstpsychologen.nl
Als je een vraag hebt. Dan kun je deze aan 1 van onze psychologen stellen. Ga dan naar Stel je Angstvraag.

Heb je behoefte aan een persoonlijk gesprek met mij? Neem dan contact op met Psycholoog Den Bosch - Marielle Koek.
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar Onze angst psychologen