Psycholoog Breda - Mark Alves

Bekijk hier de profielen van onze angstpsychlogen.

Psycholoog Breda - Mark Alves

door Beheerder » do 05 feb 2015, 16:51

Ik ben Mark Alves, werkzaam bij Psycholoog Breda.

Je wilt iets veranderen, iets van jezelf of je wilt dat je leven er anders uitziet. Dat de dingen je misschien minder raken. Dat je beter reageert in bepaalde omstandigheden of dat je afstand kunt nemen en je rust kunt vinden. Betere beslissingen kunt nemen en jezelf niet verliest. Je wilt veranderen, dat dingen anders gaan en dat je weet waar je naartoe wilt.

Alleen je weet niet hoe. Je hebt geploegd en geploeterd, in je eentje, met vrienden en familie, maar het lukt niet. Daarom zoek je nu professionele hulp.

Concreet en behandeling op maat
We werken bij Psycholoog Breda met methoden en technieken die gebaseerd zijn op wetenschappelijk onderzoek. Dat zijn reeksen van oefeningen, stappen in een behandelplan en goed omschreven manieren om met bepaalde klachten om te gaan. We zetten ze in op een persoonlijke en unieke manier. Want ik weet alles van de klacht en de behandelingen, en jij weet alles van jezelf. Jij weet hoe je het beste leert, welke manier van werken je goed ligt, wat je fijn vindt om te doen. De behandeling is daarmee een combinatie van bewezen methoden en jouw persoonlijke uitwerking daarvan.

Je krijgt in een behandelplan helder uiteengezet wat ik denk dat je het beste kan helpen, wat daarvoor nodig is, wat ik denk dat jij ervoor moet doen en hoe lang het duurt. Dat is een goede leidraad, niet star ‚Äď er kunnen altijd dingen veranderen ‚Äď en een goede manier om van tijd tot tijd te kijken hoe je vordert.

Angstpsychologen.nl
Als je een vraag hebt. Dan kun je deze aan 1 van onze psychologen stellen. Ga dan naar Stel je Angstvraag.

Heb je behoefte aan een persoonlijk gesprek met mij? Neem dan contact op met Psycholoog Breda - Mark Alves
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar Onze angst psychologen