Psycholoog Breda - Gerard Dikschei

Bekijk hier de profielen van onze angstpsychlogen.

Psycholoog Breda - Gerard Dikschei

door Beheerder » wo 04 maart 2015, 09:16

Ik ben Gerard Dikschei, werkzaam bij Psycholoog Breda.

Soms lijkt het alsof je alleen door deze periode kunt komen door je te concentreren op waar het fout gaat. Waar komt je klacht vandaan? Wat kun je niet? Welke onvolkomenheden zitten je in de weg? Logisch, die tekortkomingen merk je elke dag. Het zit je in de weg, het bepaald je leven; wat je doet en laat.

De verleiding is dan ook heel groot om in die mis√®re te blijven zitten. Je verliest oog voor wie je √≥√≥k bent en wat je √≥√≥k kunt. Je verliest kracht, zelfvertrouwen en geloof in je eigen vermogen ‚Äď bovenop je klacht, dus dubbel zwaar.

Zet jouw stap

Ik kan confronterend zijn en cli√ęnten waarderen de directe aanpak. Soms is het nodig om iemand aan het werk te krijgen. Om dat zetje te geven, om een deur te openen of iemand een spiegel voor te houden.

Ik praat niet vanzelfsprekend met je mee, ik neem niet vanzelfsprekend jouw blik op de wereld over. Juist niet. Ik weet inmiddels uit ervaring dat cli√ęnten het waarderen dat ze √©n uitgedaagd worden, √©n dat dat gebeurt in een rustige, veilige omgeving. Juist die combinatie spoort vaak aan tot het zetten van grote, soms moeilijke, stappen.

Angstpsychologen.nl
Als je een vraag hebt. Dan kun je deze aan 1 van onze psychologen stellen. Ga dan naar Stel je Angstvraag.

Heb je behoefte aan een persoonlijk gesprek met mij? Neem dan contact op met Psycholoog Breda - Gerard Dikschei.
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar Onze angst psychologen