Psycholoog Bij Je Thuis - Utrecht

Bekijk hier de profielen van onze angstpsychlogen.

Psycholoog Bij Je Thuis - Utrecht

door Beheerder » do 23 mei 2013, 09:26

Psycholoog Bij Jou Thuis

Voor veel mensen is het best een stap om naar een psycholoog te gaan. Je vraagt je af of het wel ‘erg genoeg’ is, of je niet ‘raar’ bent en wat er precies gaat gebeuren. En dan nog alle praktische rompslomp - gedoe, gereis en gepland.

Ik maak het je een stuk makkelijker. Met afspraken wanneer het jou uitkomt, door de week of in het weekeinde, overdag of ’s avonds. Maar vooral omdat je naar de fijnste praktijk gaat die er bestaat: je eigen huis.

Ik heb mijn best gedaan om je zo goed mogelijk uit te leggen wat verschillende klachten zijn, hoe ik werk en wie ik ben. Hopelijk geeft het je een goed idee over de psychologische begeleiding die wij bieden.

Psycholoog op bezoek
Dat is natuurlijk hartstikke praktisch. Maar het belangrijkste is dat je in een omgeving bent waar je je fijn en veilig voelt.

Voor het succes van de behandeling zijn drie dingen belangrijk:

*dat ik mijn vak versta,
*dat je gemotiveerd bent, je op je gemak voelt en
*dat het tussen ons klikt.

Wat kan ik voor je doen?
Je doet er goed aan mij te bellen of mailen. In nog geen duizend pagina’s kan ik je hier uitleggen wat er allemaal aan de hand kan zijn en wat we er samen aan kunnen doen met psychologische begeleidng. Als ik even contact met je kan ik je snel vertellen wat ik voor je kan doen bij jou thuis.
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar Onze angst psychologen