Psycholoog Apeldoorn - Ingrid Wijnands

Bekijk hier de profielen van onze angstpsychlogen.

Psycholoog Apeldoorn - Ingrid Wijnands

door Beheerder » ma 18 maart 2013, 14:10

Ik ben Ingrid Wijnands, Psycholoog Apeldoorn is mijn praktijk.

Psycholoog Apeldoorn - het begint met aandacht
Mensen met psychische klachten voelen zich meestal machteloos. Ga maar na: Je draait al een tijd in dezelfde cirkel. Je staat er alleen voor en hebt vaak al je energie nodig om te overleven. Hoe kom je daaruit?

Het begint met aandacht. Je bent niet alleen: veel mensen hebben psychische klachten. Het is belangrijk dat je er mag zijn met je ervaringen, de positieve en de negatieve, de mooie en de lelijke. Bij Psycholoog Apeldoorn kijken we samen naar jou en je vraagstuk. Wat zit je dwars? Waarom kom je er (nog) niet van los?

Ik help je jezelf beter leren kennen, met je onzekerheden, je angsten en de patronen waarin je rond draait. We doen het samen: ik laat je zien hoe het anders kan, en wat je daaraan zelf kunt doen. Je voelt wat loslaten voor je kan betekenen, en hoe je je eigen sterke benen weer kunt voelen.

Angstpsychologen.nl

Als je een vraag hebt. Dan kun je deze aan 1 van onze psychologen stellen. Ga dan naar stel je angst vraag.

Heb je behoefte aan een persoonlijk gesprek met mij? Neem dan contact op met Psycholoog Apeldoorn - Ingrid Wijnands.
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar Onze angst psychologen