Psycholoog Amsterdam - Aerjen Tamminga

Bekijk hier de profielen van onze angstpsychlogen.

Psycholoog Amsterdam - Aerjen Tamminga

door Beheerder » ma 02 maart 2015, 08:34

Ik ben Aerjen Tamminga, werkzaam bij Psycholoog Amsterdam.

Het gaat niet goed met je. Waarschijnlijk staat een groot deel van je leven in het teken van je klacht of je vraag. Je hebt het gevoel stil te staan, verdwaald in een leven dat het jouwe niet lijkt, gevangen in angsten en verwachtingen. Je wilt iets veranderen, en het lukt je maar niet. Ik help je graag naar meer geluk en welzijn.

Jij staat centraal

Je bent hier omdat je iets wilt veranderen. Je wilt dat de je leven er een beetje anders uitziet, dat je anders met de dingen omgaat. Je wilt wel, maar op de een of andere manier lukt het je niet. Niet in je eentje, niet met hulp van vrienden of familie. Ik help veel mensen. Mensen zoals jij en wij. Gewone mensen van allerlei komaf. Die anders wilden, maar het zelf niet helemaal voor elkaar kregen.

De behandeling die ik opstel is persoonlijk en uniek voor jou. Ik maak gebruik van veel bestaande technieken, maar nooit als starre formule; het is meer een kader dat ik jou naar je hand laat zetten.

Angstpsychologen.nl
Als je een vraag hebt. Dan kun je deze aan 1 van onze psychologen stellen. Ga dan naar Stel je Angstvraag.

Heb je behoefte aan een persoonlijk gesprek met mij? Neem dan contact op met Psycholoog Amsterdam - Aerjen Tamminga.
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar Onze angst psychologen