Psycholoog Amersfoort - Ingrid Wijnands

Bekijk hier de profielen van onze angstpsychlogen.

Psycholoog Amersfoort - Ingrid Wijnands

door Beheerder » wo 22 mei 2013, 10:18

Ik ben Ingrid Wijnands, Psycholoog Amersfoort is mijn praktijk. Het begint met kennismaken; in de intake leer ik jou kennen, je kunt je verhaal kwijt en ik kan goed bepalen wat ik voor je kan doen. In het eerste, vrijblijvende gesprek kun je ook kijken of mijn manier van werken bij jou past en of die belangrijke klik er is. Daarom is de intake gewoon gratis.

Mensen met psychische klachten voelen zich meestal machteloos. Ga maar na: Je draait al een tijd in dezelfde cirkel. Je staat er alleen voor en hebt vaak al je energie nodig om te overleven. Hoe kom je daaruit?

Psycholoog Amersfoort - Het begint met aandacht

Je bent niet alleen: veel mensen hebben psychische klachten. Het is belangrijk dat je er mag zijn met je ervaringen, de positieve en de negatieve, de mooie en de lelijke. Bij Psycholoog Apeldoorn kijken we samen naar jou en je vraagstuk. Wat zit je dwars? Waarom kom je er (nog) niet van los?

Angstpsychologen.nl

Als je een vraag hebt. Dan kun je deze aan 1 van onze psychologen stellen. Ga dan naar stel je angst vraag.

Heb je behoefte aan een persoonlijk gesprek met mij? Neem dan contact op met Psycholoog amersfoort - Ingrid Wijnands.
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar Onze angst psychologen