Psycholoog Almere - Sarah Jansen

Bekijk hier de profielen van onze angstpsychlogen.

Psycholoog Almere - Sarah Jansen

door Beheerder » do 12 maart 2015, 08:55

Ik stel me graag aan je voor. Mijn naam is Sarah Jansen en ik ben werkzaam in mijn eigen praktijk Psycholoog Almere. Je kunt met uiteenlopende klachten bij mij terecht, ik behandel alle problematiek.

Samenspel
De behandeling bij Psycholoog Almere is een samenspel tussen jou en mij. We gaan samen aan het werk om je klacht op te lossen. Daarom vind ik het belangrijk dat je je op je gemak voelt. Dat is moeilijk, zeker omdat je je persoonlijke verhaal moet doen, maar ik zal er alles aan doen je op je gemak te stellen. Ik ben betrokken en gevoelig en schroom niet om dingen over mezelf en mijn eigen ervaringen te vertellen.

Angstklachten
Als je in het dagelijks leven angstklachten ervaart kun je deze het beste zo snel mogelijk laten behandelen. Hoe eerder je er mee aan de slag gaat, hoe eerder de klachten verdwijnen. Aarzel daarom niet om contact op te nemen met Psycholoog Almere. Ik leer je graag kennen!

Heb je een vraag over je angstklachten? Deze kun je ook stellen via dit angstforum. Ga hiervoor naar Stel je angstvraag.
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar Onze angst psychologen