Psychologen Bergschenhoek

Bekijk hier de profielen van onze angstpsychlogen.

Psychologen Bergschenhoek

door Beheerder » ma 16 maart 2015, 09:22

Psycholoog Bergschenhoek.

Je voelt je niet goed..., want je maakt je zorgen, je piekert of je loopt vast in je leven. Je hebt ingrijpende gebeurtenissen meegemaakt of je gedachten zijn niet meer te stoppen. Psychische klachten kunnen veel invloed hebben op je dagelijks functioneren zoals je werk, je relatie of vriendschappen. Het is vaak moeilijk om alleen, zonder hulp, uit een negatieve spiraal te komen of oude patronen te doorbreken. Gun jezelf hier hulp bij!

Goed contact

Wat ik belangrijk vind in mijn werk is dat mensen zich bij mij op hun gemak voelen en dat er een klik is. Uit onderzoek is gebleken dat een succesvolle behandeling samen gaat met goed contact tussen de psycholoog en de cli√ęnt. Daarom besteed ik hier veel aandacht aan. Ik zoek niet alleen de juiste behandeling voor jouw klacht maar ook voor jou als persoon. Ik kan mij goed in jouw belevingswereld verplaatsen, vind niets raar en oordeel nooit.

Angstpsychologen.nl
Als je een vraag hebt. Dan kun je deze aan 1 van onze psychologen stellen. Ga dan naar Stel je Angstvraag.

Heb je behoefte aan een persoonlijk gesprek met mij? Neem dan contact op met Psycholoog Bergschenhoek
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar Onze angst psychologen