Therapeut die aan huis komt 15 jaar angst paniek stoornis m

In dit forum kun je rechtstreeks vragen stellen aan onze angst psychologen. Je krijgt binnen 5 werkdagen antwoord.
Forum regels
We proberen je eerste vraag binnen 5 werkdagen te beantwoorden. Probeer deze vraag zo helder en duidelijk mogelijk te stellen. Alle therapeuten werken op geheel vrijwillige basis mee aan dit forum, zelf hebben ze drukke praktijken dus hou er rekening mee dat vervolgvragen mogelijk pas later of zelfs geen antwoord meer krijgen.

Belangrijk: dit forum is in beheer van Psychologen Nederland. Wij helpen graag zoveel mogelijk mensen met inzicht krijgen in hun psyche en gevoelens en delen daarom soms de antwoorden op de hulpvragen op dit forum via onze blog. Als je hier een vraag post kan het zijn dat jouw vraag - uiteraard anoniem - behandeld wordt op onze blog op psyned.nl.

Therapeut die aan huis komt 15 jaar angst paniek stoornis m

door Anja79 » ma 17 apr 2017, 13:08

Is er een therapeut die aan huis komt in enschede???
Ik ben anja 38 jaar
En vele jaren last van angst en paniekaanvallen en straatvrees
Ik wil na zoveel jaar heel graag grip weer op mijn leven en de straatvrees overwinnen
Kan niet mijn huis uit
Is er een therapeut of psycholoog die mij astjeblieft wil en kan helpen ik heb alleen basisverzekering
Anja79

Re: Therapeut die aan huis komt 15 jaar angst paniek stoornis m

door Team Psyned » do 20 apr 2017, 09:02

Beste Anja,

Wat naar dat je hier zoveel last van hebt en wat goed dat je hulp zoekt. Ik kan me voorstellen dat dit een moeilijke stap voor je is en daarom help ik je graag met het zoeken van het een geschikte therapeut bij jou in de buurt.
Zou je me misschien even kunnen bellen? Telefonisch kan ik je gemakkelijker helpen. Je kunt me bereiken op 085-4014721.

Met vriendelijke groet,

Team Psyned
Psychologen Nederland (Psyned) helpt dagelijks mensen door heel Nederland met het vinden van de beste hulp. Wij willen psychologie uit de taboesfeer halen en normaliseren, zodat mensen openlijk aan hun eigen mentale weerbaarheid kunnen werken.
Team Psyned

Re: Therapeut die aan huis komt 15 jaar angst paniek stoornis m

door Kaatje7 » di 31 okt 2017, 12:26

Iemand gevonden, Anja?
Kaatje7

Keer terug naar Stel je vraag over angst aan de psycholoog